FAQ


1. Mohu vidět váš nábytek naživo?
Bohužel taková možnost není. Nemáme stacionární prodejnu ani showroom. Prodáváme pouze online a fotografie, které zveřejňujeme, získáváme přímo od výrobců nábytku, se kterými spolupracujeme.

2. Mohu zaplatit svou objednávku na dobírku?
Samozřejmě. Našim zákazníkům nabízíme možnost platby na dobírku. Co stojí za zdůraznění - nepožadujeme žádné zálohy.

3. Jak mohu zadat objednávku?
Existuje několik možností: přes náš internetový obchod, přes e-mail nebo přes Messenger. Nabízíme také možnost nákupu po telefonu.

4. Mám pochybnosti o barvě pohovky na vašem webu. Jak zjistím jeho skutečnou barvu?
Našim zákazníkům nabízíme možnost objednat si vzorky látek zdarma. Za tímto účelem kontaktujte naši infolinku. Jsme si vědomi, že barva nábytku zachycená na fotografiích se může lišit od skutečnosti. Tento rozdíl je způsoben především odlišnými technickými parametry a nastavením vašich monitorů/displejů.

5. Jaká je čekací doba na nábytek?
Doba dodání závisí na objednaném produktu. Je to dáno tím, že spolupracujeme s mnoha výrobci nábytku. Proto informaci o termínu Vám sdělí naši zaměstnanci na infolince.

6. Chci si u vás objednat nábytek, ale každý kus ma jiné dodací lhůty. Jaká bude čekací doba na nábytek?
V takové situaci je třeba za termín dodání považovat dobu čekání na objednaný produkt s nejdelším termínem dodání. Díky tomuto řešení bude veškerý vámi objednaný nábytek dodán jednou dopravou.

7. Chci si koupit set nábytku do obývacího pokoje a sedací soupravu. Účtují se náklady na doručení zvlášť pro každý z těchto produktů?
Náš klient platí pouze jeden poplatek za dopravu nábytku, který je součástí objednávky. Je to nezávislé na množství nábytku. Takže - ať už se jedná o jednosedačku nebo sestavu nábytku - poplatek za přepravní službu bude v obou případech stejný.

8. Mohu si objednaný nábytek vyzvednout osobně?
Bohužel taková možnost není.

9. Mohu si objednat pohovku v jiné barvě, než je uvedena?
Informace o dostupných barvách a typech látek jsou uvedeny v popisu každého produktu. Ze vzorníku nebo daných barevných variant bohužel není možné vybrat jinou látku. Rovněž není možnost dalších úprav produktu.

10. Sedačka se mi líbí, ale ráda bych si ji objednala v jiné barvě, velikosti a příslušenství. Je to možné?
O námi nabízeném příslušenství informujeme v popisu daného produktu. Další úpravy nejsou možné, protože nevyrábíme výrobky na míru ani na zakázku.

11. Kolik stojí doručení?
Cena dopravy je 500 Kč s DPH.

12. Bude mi zakoupený kus nábytku přinesen do bytu?
Objednaný nábytek dodáváme ke vchodovým dveřím budovy. Cena dopravy nezahrnuje poplatek za výnos. Tento aspekt dodávky lze individuálně dohodnout s řidičem. Je na jeho rozhodnutí, zda takovou službu příjme. Velmi často naši řidiči souhlasí s tím, že pomohou s výnosem.

13. Zahrnuje nabídka montáž nábytku?
Bohužel takovou službu v nabídce nemáme. Veškerý nábytek, který nabízíme, vyžaduje vlastní montáž.

14. Přijímáte starý nábytek?
Takovou službu v naší nabídce nemáme.

15. Má nábytek, který si objednám, záruku?
Ano, na náš nábytek se vztahuje záruka 24 měsíců od data dodání. Pro nahlášení jakýchkoli závad prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

16. Mohu vám zakoupený nábytek vrátit?
Samozřejmě. V našem obchodě můžete zboží vrátit do 14 dnů od data doručení. Náklady spojené s vyzvednutím nábytku nese zákazník.

17. Mohu platit za nábytek na splátky?
Takovou službu v naší nabídce nemáme.

18. Mohu si s vámi domluvit konkrétní den doručení?
Bohužel taková možnost přímo není, ale při plánování trasy zohledňujeme vaše návrhy ohledně dostupnosti (zadané při objednávce). Doprava – na cestě k vám – může narazit na nečekané překážky: dopravní zácpy, objížďky nebo náhodné události, které zásadně ovlivňují dobu jízdy.

19. Jak zjistím, zda byla moje objednávka odeslána?
O přesném datu doručení objednaných produktů informujeme 2-4 dny před doručením. V den jejich doručení Vás náš řidič telefonicky (cca 30 minut předem) informuje o svém příjezdu.

20. Objednal jsem si u vás nábytek, ale v den doručení jsem nebyl doma. Co těď můžu dělat?
V takových situacích má klient dvě možnosti. První spočívá ve zrušení objednávky a vynaložení nákladů na dopravu. Dodávka se nezdařila z důvodů zaviněných zákazníkem. Druhým je: úhrada nákladů na opětovnou přepravu. Abyste se takové situaci vyhnuli, neprodleně informujte zákaznický servis o jakýchkoli změnách vaší dostupnosti v den doručení.

21. Líbí se mi Váš nábytek, ale žiji v zahraničí. Mohu si je objednat k dodání do jiné země?
Prodáváme ve třech zemích: Polsko, Velká Británie a Česká republika. Pokud chcete, aby byla vaše objednávka doručena mimo ČR, nakupujte prosím v internetovém obchodě dané země. Níže je jejich seznam:
https://www.furnipol.pl – Polsko
https://www.furnipol.co.uk – Velká Británie
https://www.furnipol.cz – Česká republika

22. Co mám dělat, když obdržím poškozený produkt?
V této situaci prosím co nejdříve kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb na následujícím telefonním čísle:
+420 721 953 140 nebo zasláním e-mailu na adresu: info@furnipol.cz.
Naši konzultanti vás provedou krok za krokem prostřednictvím reklamačního procesu. Můžete si také stáhnout nebo vyplnit online formulář pro oznámení závady produktu (informace přidány po vytvoření karty a formuláře).

23. Vrátil jsem u vás objednanou pohovku. Jak dlouho mám čekat na vrácení peněz?
Po kladném rozhodnutí o přijetí vrácení/reklamace by měla být refundace provedena do 14 dnů. Pokud nebudou finanční prostředky vráceny v této lhůtě, kontaktujte prosím naše konzultanty.




Showroom:



FURNIPOL LOUNGE s.r.o.
Ostrava OC Futurum,
Varenská 50, Moravská Ostrava a Přívoz, 702 00

Pondělí - Sobota: 9:00 - 19:00
Neděle: 10:00 - 18:00


Infolinka

kontakt pouze telefonicky nebo e-mailem
Pondělí - Pátek: 9:00 - 19:00
Sobota: 9:00 - 19:00
Neděle: 9:00 - 19:00
+420 602 654 683

info@furnipol.cz

Poplatek za připojení dle sazby poskytované operátorem dle aktuálního ceníku.

Užitečné odkazy

O nás
Doprava a platba
Obchodní podmínky
FAQ
Kontakt
Reklamační formulář
Zásady ochrany osobních údajů

Najdete nás na:

Zůstaňte v obraze s našimi novinkami, speciálními nabídkami a probíhajícími akcemi.

Naše internetové obchody v Evropě: